"Interbrand" hər il hazırladığı dünyanın ən qiymətli (dəyərli) markalarının siyahısını yayıb. Siyahıya girmək üçün, şirkətin 3 qitədə satış etməli və gəlirlərinin üçdə biri beynəlxalq olmalıdır.

Analitiklər şirkətlərin dəyərini hesablayarkən qlobal miqyasda marka gücü, səhmlərinin dəyəri və bazardakı rolunu nəzərə alırlar. 

"Qaynarinfo" biznesmen.az-a istinadən ən dəyərli 10 brendi təqdim edir.

1. Apple 

Marka dəyəri: 184.2 milyard dollar 

2. Google  

Marka dəyəri: 141.7 milyard dollar  

3. Microsoft  

Marka dəyəri: 80 milyard dollar  

4. Coca Cola  

Marka dəyəri: 69.7 milyard dollar  

5. Amazon  

Marka dəyəri: 64.8 milyard dollar

6. Samsung

Marka dəyəri: 56.2 milyard dollar

7. Toyota

Marka dəyəri: 50.3 milyard dollar

8. Facebook

Marka dəyəri: 48.2 milyard dollar

9. Mercedes-Benz

Marka dəyəri: 47.8 milyard dollar

10. IBM

Marka dəyəri: 46.8 milyard dollar

Qaynarinfo.Az