Uzaqdan təhsil şagirdlər arasındakı təbəqələşməni daha da artırır: intizamlı şagirdlər öyrənməyə davam edir və güclü kənar nəzarətə ehtiyacı olanlar geridə qalmağa başlayır.
Qaynarinfo xəbər verir ki, bu nəticəyə mütəxəssislər tərəfindən EdCrunch Universitetinin onlayn təhsil və rəqəmsal korporativ təlim sahəsindəki səlahiyyət mərkəzi tərəfindən NUST MISIS əsasında təşkil edilən bir sorğudan sonra gəlinib.
Psixoloq və müəllim İrina Belyaeva bununla razılaşıb və belə bir təsirin təkcə distant təhsillə deyil, savadsız tətbiqetmə ilə əlaqəli olduğunu izah edib.
"Onlayn təlim müəyyən pedaqoji dizayn tələb edən xüsusi bir məhsuldur. Burada digər rabitə qanunları, diqqətin cəlb edilməsi və saxlanılması əsasdır. Təəssüf ki, indi böhran və seytnot vəziyyətində onlayn təhsilə müvəffəqiyyətsiz keçid təcrübəsi sayəsində, onlayn təhsil ideyası kəskin şəkildə gözdən düşməyə başlayıb”, - Belyaeva deyib.
Onun sözlərinə görə, məktəblilərin məlumat qavrayış səviyyəsinin və diqqəti cəmləmə qabiliyyətinin asılı olduğu yaş xüsusiyyətlərini nəzərə almaq vacibdir.
"Müəllimin onlayn da daxil olmaqla uşaqlar ilə münasibət qurmağı bacarıb-bacarmaması da çox vacibdir. Qarışıq və distant təhsil tərtibatçı-metodistlərdən və müəllimlərin özlərindən müəyyən səriştə və bacarıqlar tələb edir. Nə qədər ki onlayn dərs verib, bunun sinifdəki kimi olduğunu iddia edərik, belə bir təcrübə uğursuzluğa məhkumdur”, - deyə müəllim fikrini yekunlaşdırıb və bu vəziyyətdə bir çox uşağın performansının aşağı düşəcəyini bildirib.
Alpər
Şərhlər