Süni intellekt sayəsində işsiz qalmaq riski ilə üzləşən peşəkar qruplara yenisi əlavə edilib: Modellər. Çünki indi moda brendləri, xüsusən də kataloq və jurnal reklamlarında real insanlar əvəzinə süni intellekt vasitəsilə yaradılmış virtual manikenlərdən istifadə edir.
Qaynarinfo xəbər verir ki, bu sahədə ilk addım atanlardan biri pərakəndə satış sektorunun aparıcı markalarından biri olan "Mango" olub. İyul ayında reklamlarında süni intellektin istehsal etdiyi "glam bot"lardan istifadə etməyə başlayan "Mango" eyni dövrdə son 40 ilin ən yüksək gəlirini əldə etdiyini də açıqlayıb.
"Mango" oktyabr ayında yeniyetmələr üçün yeni süni intellekt dəstəkli kampaniya başladıb. Bu kontekstdə şirkətin baş direktoru Toni Ruiz "Bloomberg"ə verdiyi açıqlamada süni intellektdən istifadə etməkdə məqsədlərinin "daha sürətli məzmun istehsalı" olduğunu bildirib.
Ruiz əlavə edib ki, yaxın günlərdə süni intellekt texnologiyasını kişi və qadın kolleksiyalarına da yaymağı düşünürlər, lakin hələlik yekun qərar verilməyib.
"Mango" ümumi dəyəri 2,5 trilyon dollar olan reklam sənayesində yeni normal yaradan şirkətlərdən sadəcə biridir. "Bloomberg"in xəbərinə görə, "Nike", "Louis Vuitton" və "Levi Strauss & Co." kimi bir çox qlobal geyim markasının bu fikri mənimsəməyə başladığı bildirilib.
Yenə "Bloomberg"in 2024-cü ilin əvvəlində dərc etdiyi hesabata görə, süni intellektlə istehsal olunan manikenlərin dəyəri insan modellərinə verilən maaşdan çox aşağıdır. Məsələn, real model saatda 35 dollar aldığı halda, süni intellektə malik modellər istehsal edən agentliklərə ayda 29 dollar ödənilir.
Sənaye mütəxəssisləri süni intellektin dizayn proseslərində yeniliklərə kömək edə biləcəyi qənaətindədirlər. Bununla belə, yaradılış proseslərində süni intellektdən istifadə edən dizaynerlər də tənqid hədəfinə çevrilə bilər.
"Glossy"ə görə, uzun müddətdir ki, yeni nəsil süni intellekt texnologiyalarına sərmayə qoyan "Mango" şirkətin müxtəlif nöqtələrində səmərəliliyi artırmaq üçün maşın öyrənmə platformaları inkişaf etdirir.
"Mango"nun informasiya texnologiyaları üzrə baş direktoru Jordi Alez Moreno "Bloomberg"ə bildirib ki, şirkətin daxili mühəndislik komandası hədəflənmiş estetik elementləri əks etdirəcək "ardıcıl əhval-ruhiyyə lövhəsi" yaratmaq üçün maşınlarla işləmiş və sonra maşınlara müvafiq vizuallarla öyrədilib.
Moreno bu yanaşmanın real həyatdan uzaqlaşmaq mənasına gəldiyinə dair tənqidlərə "Mango"nun qısa müddətdə işçi qüvvəsini ikiqat artırmağı hədəflədiyini ifadə edərək cavab verdi. Əslində, son 3 ildə 30 mağaza açan "Mango" 2024-cü ilin sonuna qədər bu rəqəmi 42-yə, 2025-ci ilin sonuna qədər isə 70-ə çatdırmağı hədəfləyir.
"Financial Times"a danışan Moreno deyib: "Bu, insan sənətkarlığı zəkası ilə rəqəmsal intellekt arasındakı komanda işinin ən mükəmməl nümunələrindən biridir. Süni intellekt əməkdaşlarımızın bacarıqlarını və yaradıcılığını artırmaq, təkrarlanan işlərin sürətini artırmaq üçün köməkçi pilot rolunu oynamalıdır, komandaların əlavə dəyərli işə daha çox diqqət yetirmələri üçün tapşırıqlar verməlidir".
Lüks İtalyan markası "Etro"nun kreativ direktoru Marko De Vinçenzo da süni intellektin sənayedə oynayacağı rolla bağlı coşğulu açıqlamalar verib. Elmi fantastika filmlərinə bənzər sürreal mühitlərdə heyrətamiz dərəcədə gözəl modellər nümayiş etdirən 2024-cü ilin Bahar kampaniyasının vizual görünüşlərini yaratmaq üçün süni intellektdən istifadə edən De Vinçenzo "Financial Times" deyib: "Yaradıcılıq baxımından inanılmaz idi". Lakin bildirib ki, insan toxunuşu hələ də yaradıcılıq prosesinin mühüm elementidir.
"Biz reallığı dəyişdiririk, amma əslində bütün yaradıcı insanların etməyə çalışdıqları budur. Bizim işimiz hər gün qaçmağa və sınaqdan keçirməyə çalışmaqdır. Bəzən reallıq kifayət etmir. Süni intellekt yaradıcılığı ifadə etmək üçün sadəcə yeni bir üsuldur. Niyə istifadə edilməməlidir?", deyə De Vinçenzo əlavə edib.
Aydın
Şərhlər