"Interbrand" hər il hazırladığı dünyanın ən qiymətli (dəyərli) markalarının siyahısını yayıb. Siyahıya girmək üçün, şirkətin 3 qitədə satış etməli və gəlirlərinin üçdə biri beynəlxalq olmalıdır.
Analitiklər şirkətlərin dəyərini hesablayarkən qlobal miqyasda marka gücü, səhmlərinin dəyəri və bazardakı rolunu nəzərə alırlar.
"Qaynarinfo" biznesmen.az-a istinadən ən dəyərli 10 brendi təqdim edir.
1. Apple
Marka dəyəri: 184.2 milyard dollar
2. Google
Marka dəyəri: 141.7 milyard dollar
3. Microsoft
Marka dəyəri: 80 milyard dollar
4. Coca Cola
Marka dəyəri: 69.7 milyard dollar
5. Amazon
Marka dəyəri: 64.8 milyard dollar
6. Samsung
Marka dəyəri: 56.2 milyard dollar
7. Toyota
Marka dəyəri: 50.3 milyard dollar
8. Facebook
Marka dəyəri: 48.2 milyard dollar
9. Mercedes-Benz
Marka dəyəri: 47.8 milyard dollar
10. IBM
Marka dəyəri: 46.8 milyard dollar
Qaynarinfo.Az
Şərhlər