Volvo Cars, elektrikli avtomobillərinə sürətlə artan tələb şirkətin COVID-19 pandemiya təsirindən bərpasını artırdığı üçün 2020-ci ildə şirkətin tarixindəki ən güclü ikinci yarı satış saylarını bəyan etdi.
Şirkət ilin ilk yarısında pandemiyanın təsirini azaltmaq üçün qətiyyətlə hərəkət etdi, qısa bir qapanmadan sonra əməliyyatlarını tez bir zamanda yenidən başlamasına və doldurula bilən avtomobillərin təkrar doldurulması sırasına sürətli artan tələbin kömək etməsinə imkan verdi.
Tamamilə elektrikli və ya plug-in hibrid güc aqreqatlarına sahib olan Təkrar yüklənən modellərinin payı 2019-cu ilə nisbətən 2020-ci ildə iki dəfədən çox artmışdır. Avropada, Təkrar yüklənən avtomobillərinin ümumi satış payı 29 faiz idi və Volvo, doldurula bilən avtomobillər üçün bölgədə lider marka oldu. Eyni zamanda ABŞ-da lider bir plug-in hibrid markası idi.
İki ən böyük fərdi bazarları olan Çin və ABŞ-da, şirkət, ilin ilk yarısının ikinci yarısında pandemiya səbəbiylə satışların azalmasını bərpa edə bildiyi üçün satışların bütün il ərzində artdığını bildirdi.
Qlobal Ticarət Əməliyyatları şöbəsinin rəhbəri Lex KerssemakersI: "Sərt başlanğıcdan sonra, ilin ikinci yarısını yaxşı keçirdik və bütün əsas satış bölgələrimizdə bazar payı qazandıq". "Yeni elektrikli Volvoları buraxmaq və onlayn işimizi genişləndirmək üçün davam edərkən 2021-ci ildə bu müsbət tendensiyanı davam etdirməyi hədəfləyirik."
İlk yarıda satışların 21 faizlə azaldığı vaxt, şirkət, son illərdə 2020-ci ilin ikinci yarısında böyümə trayektoriyasını davam etdirdi və iyun ayından bəri hər ay davamlı artımını göstərdi. Satışlar 2019-cu ilin eyni dövrü ilə müqayisədə, ikinci yarıda 7,4 fazilə artaraq 391,751 avtomobil oldu.
Volvo Cars, 2020-ci ildə dünya miqyasında 661.713 avtomobil satdı və 2019-cu ilə nisbətən 6.2 faiz azaldı. Bütün il üçün son rəqəmlər hələ təsdiqlənməsə də, şirkət ilin ilk on bir ayında rəqiblərini üstələyərək bütün əsas satış bölgələrində bazar payı qazandı.
2019-cu il ilə müqayisədə 2020-ci ildə satışlar 7,5 faizlə artaraq 166,617 avtomobil oldu. ABŞ-dakı şirkət 110,129 avtomobil satdı ki, bu da əvvəlki ilə müqayisədə 1,8 faiz artdı. Hər iki bazarda, ciddi tələbat, şirkətin mükafat qazanan SUV düzülüşü üçün satış həcmlərinin əksəriyyətindən məsul idi.
Avropada, Volvo Cars bir çox əsas bazarlarda təkrar doldurulan avtomobillər üçün ciddi tələbat gördü. Pandemiya məhdudiyyətləri ilə dayandırılmış durğun ümumi bazar, bütün satışların bütün il ərzində 15,5 faiz azaldığını bildirdi.
Pandemiya, şirkətin 2021-ci ildə də diqqət mərkəzində olmağa davam edəcək olan onlayn satışa keçidini sürətləndirdi. 2020-ci ildə, Volvo Cars, 2019 ilə müqayisədə onlayn satılan abunələr sayını iki dəfədən çox artırdı. Bu kanal vasitəsilə fəthetmə dərəcələri bazar payının artmasını dəstəkləyərək yüksək olmağa davam etdi.
Volvo Cars, növbəti illərdə premium bir elektrikli avtomobil şirkəti olmağı bacarır, şirkət bir neçə tam elektrikli avtomobil buraxacaq. 2025-ci ilədək qlobal satışlarının qalan hissəsi hibridlərlə birlikdə 50 faizinin tamamilə elektrikli avtomobillərdən ibarət olmasını hədəfləyir. Hal-hazırda o qovluqdakı hər modeldə plug-in hibrid variant təklif edən yeganə avtomobil istehsalçısıdır.
Regional satışların ətraflı bölünməsi aşağıda verilmişdir:
İl ərzində, 191.696 (2019: 204,965 avtomobil),avtomobil ilə XC60 (2019: 204.965 avtomobil) ardından 185.406 avtomobil ilə (2019: 139.847 avtomobil) XC40 və 92.458 avtomobili ilə XC90 (2019: 100.729 avtomobil) ümumi satış ilə ən çox satılan model oldu.
Şərhlər