Bir çox Amerika şirkətləri ABŞ-da prezident seçkilərində səs verən vətəndaşlara müxtəlif endirimlər və xüsusi təkliflər təklif edir. Eyni zamanda, ABŞ-da seçkilərdə seçici kimi qeydiyyatdan keçmək və ya səs vermək üçün ödənişlər qadağandır. Bu, səslərin satın alınması hesab olunur.
Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə CNN məlumatg yayıb.
Bir neçə gün əvvəl Filadelfiya prokuroru milyarder İlon Maskın amerikalı seçicilər arasında 1 milyon dollarlıq tirajla siyasi lotereyasına qadağa qoyulmasını tələb edib. Buna görə də Amerika brendləri seçki günü promosyonlarına başlayarkən adətən bu barədə seçki məntəqəsində verilən "Mən bu gün səs verdim” stikerini "endirim və ya məhdud müddət təklifi ilə” alveri kimi danışırlar.
Taksi aqreqatoru "Uber" seçkilər üçün genişmiqyaslı marketinq kampaniyasına başlayıb. Seçki günü proqrama daxil olan amerikalılar "Get səs ver!” sözlərini görəcəklər, sonra isə istifadəçilər seçki məntəqəsinə marşrut qura biləcəklər. Tətbiq seçki məntəqəsinə taksi ilə getməyə 50% endirim, eləcə də seçki günü yeməklərin çatdırılması sifarişinə 25% endirim təqdim edəcək. "Uber"in rəqibi "Lyft" də seçkilərə getməyə 50% endirim vəd edir. "Hertz" avtomobil icarəsi xidməti də aksiyaya start verib: 21 oktyabr - 5 noyabr tarixləri arasında iki və ya daha çox günə avtomobil icarəyə götürən şəxslər bir günlük pulsuz icarə haqqı əldə edəcəklər.
Bir çox kafe və restoranlarda da seçkilərdə iştirak edənlər üçün aksiyalar və endirimlər elan edilir. Məsələn, "Krispy Kreme" donut şəbəkəsi "DOUGHmocracy" kampaniyasına start verib - "donut" (pişi) və "demokratiya" (demokratiya) sözlərinin birləşməsindən ibarətdir - bütün seçicilər stiker müqabilində pulsuz pişi əldə edə biləcəklər.
Burger zənciri "Johnny Rockets" "Mən bu gün səs verdim" stikerini göstərən hər kəsə pulsuz milkshake təklif edir. IKEA mebel mağazalarındakı kafedə səs verənlərə dondurulmuş qatıq veriləcək. Pizzacılar şəbəkəsi "Round Table Pizza" da seçicilərə endirimlər vəd edir.
Aydın
Şərhlər