2024-cü ilin sonuna hələ üç ay qalmasına baxmayaraq, səyahət mütəxəssisləri artıq gələn il səyahətin necə olacağı ilə bağlı ilk proqnozlarını verməyə başlayırlar. Əgər 2024-cü ildə turistlər arasında əsas tendensiyalar bərpa və yenidən başlama hesab olunurdusa, 2025-ci ildə bir sıra digər tendensiyaların üstünlük təşkil edəcəyi gözlənilir.
Qaynarinfo xəbər verir ki, "Hilton"un 13 ölkədən 13 000 səyahətçi arasında sorğu keçirən 2025-ci il
Trendləri Hesabatında "Hilton" prezidenti və baş icraçı direktoru Kris Nasketta deyib:
"2025-ci ilin Trendləri Hesabatımız illər ərzində nəyin formalaşdığını - iş və oyunun, istirahətin və macəranın kəsişməsini, tək, lakin şirkətdə olmağın olduğunu ortaya qoyur. Səyahətçilər sadəcə öz sərgüzəştlərini seçmək istəmirlər - onlar evdən kənarda vaxtlarının hər anından maksimum yararlanmaq istəyirlər".
2025-ci ilin əsas turizm tendensiyaları
1. Getaways və Hurkle-Durkling
Səyahətçilər arasında istirahətdə iki köklü əks tendensiyaya - Go Getaways və Hurkle-Durkling-ə maraq artır. Birincisi təmiz havada aktiv istirahəti, ikincisi isə bütün günü yataqda və ya spada uzanmağı nəzərdə tutur.
2. Zaman səyahətinə qarşı Yavaş Səyahət
Dünyadakı səyahətçilərin yarıdan çoxu uşaqları ilə tətilə yollanaraq nostalji yaşamaqla uşaqlıq yerlərinə qayıdırlar. Eyni zamanda, hər dördüncü turist dünyanı Yavaş Səyahət formatında kəşf etməyi planlaşdırır: onun mədəniyyətini tam şəkildə yaşamaq üçün yerli sakin kimi bir istiqamətə uzun müddət qərq olmaq.
3. Yüksək Texnologiyalı Səyahət və Rəqəmsal Detoks
Bu gün turistlər səyahətlərini mümkün qədər yüksək texnologiyalı, rəqəmsal otel açarları və digər bürokratik imkanlarla həyata keçirməyə üstünlük verirlər. Ancaq eyni zamanda, tətil zamanı sosial şəbəkələrdən getdikcə daha çox ayrılaraq, özləri üçün rəqəmsal detoks təşkil etmək istəyirlər.
4. Fido və Frolleagues
Getdikcə daha çox tək turistlər ev heyvanları ilə səyahət etməyi üstün tuturlar. Həmçinin, turistlərin çoxu həm də həmkarları olan dostları ilə tətilə gedirlər.
5. Gen Alpha vs MeMooner
Yetkin respondentlərin 70%-i övladlarının seçimlərinə əsasən tətil istiqamətlərini seçərkən, ailə tətilləri ilə təklikdə keçirdikləri vaxt arasında tarazlıq tapmağa çalışarkən, gənc tək səyahət edənlərin 64%-i yaxşı kitabı öz sevimli səyahət yoldaşı hesab edir.
6. Foodie Exploration vs Tempo Drinking
Səyahətçilər getdikcə daha çox ölkənin kulinariya ənənələri ətrafında səyahətlərini qurur, ən yaxşı yerli restoranları araşdırmaq istəyirlər. Eyni zamanda, getdikcə daha çox turist ya tətildə alkoqoldan tamamilə imtina edir, ya da alkoqol istehlakının sürətini və həcmini şüurlu şəkildə məhdudlaşdırır.
7. Daxili kəşf və xarici təzahür
Hər beş tətilçidən biri özünü kəşf etmək və ya psixi sağlamlığı yaxşılaşdırmaq üçün tətilə getməyi planlaşdırır, "yumşaq səyahət" və ya sadəliyi və ya kortəbiiliyi təşviq edən səyahətə üstünlük verir. Eyni zamanda getdikcə daha çox turist tətildə idmanla məşğul olmağa üstünlük verir.
Aydın
Şərhlər