Kiçik müəssisələr satış həcmini artırmaq üçün ümumiyyətlə endirim metoduna üstünlük verirlər.
Amma burada bir problem var: Düzgün strategiyaya əməl olunmazsa, endirim həm brendin imicinə xələl gətirir, həm də gəlirliliyi azaldır.
Beləliklə, biznesinizin endirimdən zərər görməyəcəyinə, əksinə bundan faydalanacağına necə əmin ola bilərsiniz?
Ciddi məqsədlər qoymalı və bu məqsədlərə çatmaq üçün müxtəlif üsulları öyrənməlisiniz. Daha da vacibi, hədəflərinizə çatdığınızdan əmin olmalısınız və bunun üçün düzgün parametrlərə diqqət yetirməlisiniz.
Müştərilər Brendiniz Haqqında Müsbət Düşünürlər
Endirim təklif etdiyiniz zaman müştərilər, şübhəsiz ki, məmnun olacaqlar. Araşdırmalar göstərir ki, insanlar endirim əldə etdikdə özünü daha xoşbəxt hiss edir. İnsanların brendinizdən bu məmnuniyyəti uzunmüddətli perspektivdə markanıza müsbət təsir göstərə bilər.
Siz endirimlər təklif etdiyiniz zaman insanlar sizinlə eyni işi görən rəqabət aparan şirkətlər əvəzinə sizi seçməyə meyllidirlər. Bu barədə Maks Plank İnstitutunun dövlət maliyyəsi departamentində aparılan araşdırmada deyilir.
Endirimlərin zərərləri
Endirim edərkən bəzi neqativ hallarla qarşılaşa bilərsiniz. Endirimə getməzdən əvvəl bu risklər göz ardı edilməməlidir.
Endirim qəbul edilən dəyəri azaldır
X firması bir məhsulu 110 manata satırsa, bu məhsulu 90 manata satanda insanların beynində bir şübhə yaranır. "Görəsən, məhsullar qüsurludurmu?" insanlar düşünür. Başqa sözlə, endirimləri keyfiyyətsizliyi ilə əlaqələndirə bilərlər.
Aparılan araşdırmaya görə, bir məhsulu normal qiymətini ödəyərək alan insanlar, endirimdən yararlanaraq onu alan insanlardan daha çox məmnun olurlar. Yəni məhsulu endirimsiz alan insanların məhsula münasibəti daha müsbət olur.
Endirim etməklə bu biznesdən heç bir qazanc əldə etmək də mümkündür. Yəni bəzi insanlar qiymətindən asılı olmayaraq X məhsulunu alırlar. Bu məhsula endirim etdiyiniz zaman endirim məbləğinə bərabər mənfəəti itirirsiniz.
Bu cür fayda və zərər kontekstində endirimin incəliklərini bilmək böyük əhəmiyyət kəsb edir.
Endirim etməzdən əvvəl hədəfinizi müəyyənləşdirin
Məhsullarınızın və ya xidmətlərinizin qiymətini azaltmazdan əvvəl dəqiq bir hədəfiniz olmalıdır. Bu məqsədə uyğun olaraq endirim dərəcəsi, endirim ediləcək məhsullar və hədəf müştəri qrupuna qərar verə bilərsiniz.
Məsələn, satışdan əvvəl təyin edə biləcəyiniz bəzi hədəflərə baxaq.
1. Yeni müştərilər qazanın
Endirimlər təklif edərək yeni müştəri bazası əldə etmək istəyə bilərsiniz. Endirim sayəsində bu insanlar məhsullarınızı daha az risklə sınamaq istəyirlər. Əlavə olaraq, endiriminiz məhdud müddətə qüvvədədirsə, yeni müştərilər məhsul və ya xidməti dərhal almaq istəyə bilər.
2. Satışları artırmaq
Nə qədər insanın satın almasından asılı olmayaraq, vahid satış məbləğini artırmaq istəyə bilərsiniz. Deməli, bunu 100 xalça əvəzinə 140 xalça satmaq kimi düşünün.
Bu, satış həcmini artırır, digər məhsullarla birləşməyə imkan verir və müştərilərin eyni anda birdən çox məhsul almasına səbəb ola bilər.
3. Mövcud müştərilərin konsolidasiyası
Yeni müştərilər qazanmaq əvəzinə, mövcud müştərilərinizi daha çox alış-verişə cəlb etmək də yaxşı məqsəddir. Başqa sözlə, mövcud müştərilərin markanıza bağlılığını və sadiqliyini artırmaq istəyə bilərsiniz.
Belə endirim adətən loyallıq proqramları vasitəsilə baş verir. Colloquy-un araşdırmasına görə, insanların 55%-i endirimlərdən yararlanmaq üçün loyallıq proqramlarına yazılır.
Anbarları boşaltmaq
Bəzən siz qalan malları əritmək üçün endirim edə bilərsiniz. Anbarı boşaltmaq, brendin məhsul çeşidini genişləndirmək və yeniləmək üçün stokda olan mallara endirimlər edilə bilər.
Burada satış və mənfəət dərəcələrinin artırılması kimi narahatlıq ikinci plandadır. Əsas məqsəd əlinizdə qalan malları tez bir zamanda əritməkdir.
Şərhlər