Xəbər lenti

Süni intellekt heç vaxt simfoniya yarada bilməyəcək - Əfsanəvi tərtibatçısı Al-dan danışdı
Texnologiya 22:36 26.06.2024

Süni intellekt heç vaxt simfoniya yarada bilməyəcək - Əfsanəvi tərtibatçısı Al-dan danışdı

Əfsanəvi video oyun tərtibatçısı, "ID Software" şirkətinin həmtəsisçisi və məşhur "Doom" oyununun yaradıcısı Con Romero süni intellektin (Al) həqiqətən orijinal məzmun yaratmaq qabiliyyətinə şübhə ilə yanaşdığını bildirib.

Qaynarinfo-nun məlumatına görə, "Ars Technica"ya verdiyi müsahibədə Romero vurğulayıb ki, süni intellekt işarələrə əsaslanan şəkillər və musiqi yaratmaqda güclü olsa da, tamamilə yeni ideyalar yaratmaq iqtidarında deyil.

Romero oyunun inkişafında orijinallığın vacibliyini qeyd edib və bildirib ki, generativ süni intellekt mövcud verilənlər bazalarından asılıdır, tərtibatçılar isə tamamilə yeni şeylər yaratmağa çalışırlar. Oyun studiyaları qeyri-oyunçu personajlarını təkmilləşdirmək və söhbəti idarə etmək kimi müxtəlif tapşırıqlar üçün süni intellektdən istifadə edir, lakin onun yaradıcı tapşırıqlarda istifadəsi daha mübahisəlidir. Bir çox tərtibatçılar artıq Sİ-ni öz proseslərinə tətbiq etsələr də, texnologiya ilə bağlı narahatlıqlarını da ifadə edirlər.

Romeronun sözlərinə görə, süni intellekt hələ insan rəssamların bacardığı şəkildə dizayn və əməkdaşlıq edə biləcək səviyyəyə çatmayıb. O, orijinal oyunların yaradılmasının dizayn instinktləri və insanların qarşılıqlı əlaqəsini tələb etdiyini, generativ süni intellektin tam təmin edə bilməyəcəyini vurğulayıb. Romero onu da qeyd edib ki, süni intellekt tədqiqat və məlumat axtarışı üçün faydalı ola bilsə də, onun təlim keçdiyi məlumatların orijinallığı olmadığı üçün yaradıcı konsepsiyaların yaradılması üçün istifadəsi problemlidir.

Süni intellektdən etik istifadə və kompensasiya edən məlumat mənbələri də Romeronun vurğuladığı mühüm aspektlərdir. O hesab edir ki, müəllif hüquqları ilə bağlı problemlərdən qaçmaq və məlumatdan ədalətli istifadəni təmin etmək üçün Al təlimi tərtibatçıların öz məlumatlarına əsaslanmalıdır.

1993-cü ildə buraxılan "Doom" video oyunları dünyasında əlamətdar layihə olaraq qalır. Oyun tez-tez blokçeyn də daxil olmaqla müxtəlif texnologiyaların imkanlarını nümayiş etdirmək üçün istifadə olunur. Məsələn, kriptovalyuta tərtibatçıları blokçeynin köhnə proqramı dəstəkləmək və işlətmək qabiliyyətini nümayiş etdirmək üçün Doom-dan istifadə etdilər. Hətta "OpenAI"nin "ChatGPT" çatbotu "Doom"da özünü sınayıb. 2023-cü ilin fevralında İsveçin Husqvarna şirkəti "ID Software" ilə əməkdaşlıq edərək, oyunun demək olar ki, hər hansı bir cihazda işləyə biləcəyini təsdiqləyən "Doom"un qazonbiçənə əsaslanan versiyasını buraxıb.

Alpər

Sorğu

Azərbaycanda "Tik-Tok" şəbəkəsi bağlanmalıdırmı?
--> -->