Rəqabətin demək olar ki, tam olmamasından istifadə edən Çin avtomobil sənayesi Rusiya bazarında irəliləyir. Avtostat agentliyinin ekspertlərinin qeyd etdiyi kimi, 2023-cü ildə Rusiyada satılan minik avtomobillərinin 54%-i xarici avtomobillərdir ki, bu da 2022-ci illə müqayisədə 2,2 dəfə çoxdur. Eyni zamanda, rəsmi idxalla (əsasən Çindən) gətirilən avtomobillərin satış payı ən əhəmiyyətli dərəcədə artıb - 14%-dən 42%-ə.
Qaynarinfo
xəbər verir ki, Çin istehsalı olan avtomobillər seqmentində satış üzrə aparıcı brendlər Chery - 118 mindən çox satılan avtomobil, Haval (111,7 ədəd) və Geely (96 min ədəd) markalarıdır. Alıcılar arasında ən populyar TOP 10 brendə həmçinin Changan, Exeed və Omoda daxildir.
"Çinin bazara çoxlu sayda sub-brend çıxarmaq meylini unutmamalıyıq. Xüsusilə, həm Geely, həm də Exeed və Omoda brendlərinin ana şirkəti olan Chery bunu sevirlər”, - avtomobil eksperti Vadim Krasikov RosBalt-a qeyd edib.
Modellərdən danışsaq, 2023-cü ilin sonunda Rusiyada ən çox satılan yeni avtomobillərin ilk onluğuna altı "Çin” krossoveri daxildir: Haval Jolion, CheryTiggo 7 Pro max, Geely Coolray, Omoda C5, CheryTiggo 4 Pro, Geely Monjaro.
Aydındır ki, tanış brendlərin getməsini nəzərə alaraq, ruslar tədricən Çin avtomobil sənayesinin təkliflərinə keçirlər, lakin yenə də daxili bazarda artıq tarixi olan şirkətlərin məhsulları arasından seçim etməyə üstünlük verirlər. "Eyni Haval krossoverlər və yolsuzluq avtomobilləri üzrə ixtisaslaşan bölmədir, Rusiyada məşhur olan Great Wall Motors şirkəti Great Wall Hover (daha sonra Haval H3) AB sertifikatından keçən ilk Çin yolsuzluq avtomobili oldu. Geely və Chery bizə on il yarımdan çox əvvəl gəldi. Təbii ki, bu müddət ərzində avtomobillərin həm keyfiyyəti, həm dizaynı artıb, lakin onlar hələ də aşağı və orta seqmentdə "avropalıları”, "amerikalıları”, "koreyalıları” və "yaponları” fərqləndirən etibarlılıq, proqnozlaşdırıla bilənlik və rahatlığa çata bilmirlər. Qiymətlər isə təəssüf ki, bu xüsusiyyətləri nəzərə almır”, - Krasikov qeyd edir.
Bununla belə, bazar ekspertləri hesab edirlər ki, yaxın vaxtlarda qiymətlərlə bağlı vəziyyət dəyişə bilər. Və eyni Çin genişlənməsi buna kömək edəcək. Məsələ burasındadır ki, Çinin avtomobil şirkətləri Rusiya bazarında rekord sayda avtomobil satmaq niyyətində olduqlarını bəyan ediblər. "Çin brendləri ilk növbədə qiymət siyasəti vasitəsilə istehlakçı üçün mübarizə aparmalı olacaqlar. Artıq qıtlıq yoxdur və satışı artırmaq üçün qiymətləri aşağı salmaq və ya planları azaltmaq lazım gələcək. Çinli avtomobil istehsalçılarının 2024-cü il üçün bütün planlarını toplasanız, məlum olur ki, onlar 1,3 milyon avtomobil satmaq istəyirlər”, - Automarketer layihəsinin rəhbəri Oleq Moseev izah edir. Ekspertin fikrincə, dilerlərdən endirimləri artıq birinci rübdə gözləmək olar və bundan sonra distribyutorlar da qiymətləri tənzimləməyə məcbur olacaqlar.
Autostat analitik agentliyinin tərəfdaşı İqor Morjaretto da bu proqnozla razılaşır. "Çin avtomobillərinin qiymətinə artıq bir az qurban verə biləcək yüksək marjalar daxildir. Dilerlər və avtomobil istehsalçıları artıq fərqli vəziyyətə malik yerli avtomobillər istisna olmaqla, endirimlər təklif edirlər”, - o qeyd edir.
Bununla belə, rus alıcıları qiymətlərlə yanaşı, problemsiz işləmək də narahat edir. Hələ avqust ayında Otkritie Auto resursu Çin avtomobillərinin sahiblərini və potensial alıcılarını onların üstünlükləri və mənfi cəhətləri haqqında danışmağa dəvət etdi. Birincisi, geniş çeşiddə ehtiyat hissələrinin mövcudluğu, geniş çeşiddə modellər, ucuz sığorta və servis mərkəzlərində sərfəli təmir daxildir. İkincilər arasında nazik metaldan olan avtomobillərin və yüksək yanal yüklər və burulma üçün nəzərdə tutulmayan hissələrin istehsalında istifadə edildi. Sorğu iştirakçılarının 42%-i avtomobillərin korroziyaya həssaslığından, 28%-i asqının Rusiya şəraitində istifadəyə yararsız olmasından, 24%-i isə zəif boya işlərindən şikayətlənib. Eyni zamanda, respondentlərin 61% -i bütün Çin modellərinin Rusiya qışına hazır olmadığını, 19%-i isə sadəcə buna tab gətirməyəcəklərini söylədi.
"Qeyd etmək lazımdır ki, Çin avtomobillərinin xeyli sayda sahibləri üçün bu, ilk qış idi, ona görə də hazırda müəyyən problemlərin olması ilə bağlı kütləvi rəylər gözləmək olar. Yeri gəlmişkən, qeyd edirəm ki, avtomobil həvəskarları arasında Çindən gələn avtomobillərin işə düşməyəcəyi ilə bağlı yayılmış zarafatların reallıqla heç bir əlaqəsi yoxdur: mühərriklər öhdəsindən gəlir və yeni avtomobillərin akkumulyatorları, əlbəttə ki, təzədir. Problemlər, bildiyim qədər, elektronika ilə - xüsusən də LCD monitorlarla yaranır. Bu o deməkdir ki, iqlim parametrləri, isitmə, alətlər qrupunda cari məlumatların göstərilməsi və digər vacib variantlara giriş yoxdur. Farların dumanlanması ilə bağlı şikayətlər də var”, - Vadim Krasikov qeyd edir.
Mütəxəssis başqa bir məqamı da qeyd edir ki, bizim bu avtomobillərin uzunmüddətli istismarında təcrübəmiz yoxdur. Eyni mühərriklərin adi 100 min kilometrdən sonra necə davranacağı məlum deyil, çünki biz avtomatik və ya mexaniki transmissiya ilə birləşdirilmiş klassik atmosfer mühərriklərindən danışmırıq.
Səth sinklənməsinə və aqressiv rus reagentlərinə yaxşı tab gətirməyən zəif boya və lak örtüyünə gəldikdə, bu problemlər hələ də mövcuddur: Özünü inamlı hiss etmək üçün, korroziyaya qarşı birləşmələrlə əlavə möhkəmləndirmələrə müraciət etmək və çipdən qoruyan bir lent haqqında düşünmək daha yaxşıdır.
Mütəxəssislərin izah etdiyi kimi, bu gün aşağı seqmentdən olan Çin avtomobillərinin bir çox alıcısı onlardan uzun müddət istifadə etməyi planlaşdırmır. Kifayət qədər ümumi strategiya, avtomobili zəmanət müddəti ərzində istifadə etmək və sonra onu satmaqdır. O vaxta qədər, bəlkə də, Çin avtomobil istehsalçıları böyümə problemlərini aradan qaldıra və məhsullarını həm rus avtomobil sahiblərinin ehtiyaclarına, həm də onların maliyyə imkanlarına, həm də Rusiyanın iqlim reallıqlarına daha yaxşı uyğunlaşdıra biləcəklər.
Alpər
Şərhlər