İş mühitində dəyişikliklər qaçılmazdır və bu dəyişikliklər çox zaman müsbət nəticələr verir. Yeni işçi heyəti, rəhbərlik dəyişiklikləri, struktur dəyişikliyi və ya yeni iş rejimi işçilərdən çeviklik və uyğunlaşma tələb edir. Belə hallarda çevik düşüncə tərzi və müsbət münasibət insanın karyerasında üstünlük qazanmasına səbəb ola bilər. Dəyişikliklərə uyğunlaşma bacarığı stressi azaldır, məhsuldarlığı artırır və yeni fürsətlərin qarşısını açır.
Valyuta.az bildirir ki, aşağıdakı üsullar bu prosesdə sizə dəstək ola bilər.
1. Dəyişikliyi qəbul edin
Dəyişikliklər həyatın və iş mühitinin ayrılmaz hissəsidir. Onlara müqavimət göstərmək əvəzinə qəbul etmək, uyğunlaşma prosesini asanlaşdırır. Köhnə qaydaları, işçiləri və ya rəhbərliyi arxada qoymaq çətin olsa da, bu, yeni imkanlara yol aça bilər. Özünüzə xatırladın ki, uğurlu fürsətlər çox vaxt dəyişikliklər nəticəsində yaranır. Prosesə açıq yanaşmaq daha tez uyğunlaşmağınıza kömək edəcək.
2. Müsbət düşünün
Yeni şəraitə uyğunlaşmaq üçün müsbət münasibət çox vacibdir. Hər bir dəyişiklikdə inkişaf üçün imkanlar axtarmaq sizi ruhlandıracaq. Yeni həmkarlarla tanış olmaq, bacarıqlarınızı yeni şəraitə tətbiq etmək işə uyğunlaşmanı sürətləndirir. Müsbət yanaşma həm sizin, həm də ətrafınızdakı insanların motivasiyasına təsir göstərir. Hətta çətinliklər zamanı belə, nikbin qalmaq faydalıdır.
3. Fərqli baxış bucaqları axtarın
Bəzən iş yerindəki dəyişikliklərə obyektiv yanaşmaq çətin ola bilər. Bu zaman dostlarınız və ailə üzvlərinizlə danışmaq sizə yeni perspektivlər qazandıra bilər. Onların təcrübələri sizin üçün nümunə ola bilər və fərqli çıxış yolları təqdim edə bilər. Başqa iş yerlərində də oxşar vəziyyətlərin yaşandığını bilmək sizi sakitləşdirə bilər. Xarici baxışlar bəzən daxili uyğunlaşmanı daha asan edir.
4. Nəzarət edə bildiklərinizə fokuslanın
Hər şeyi nəzarət altında saxlamaq mümkün deyil, amma öz vəzifələrinizə fokuslanmaq mümkündür. Böyük dəyişikliklər qarşısında kiçik addımlarla irəliləmək daha praktikdir. Məsələn, layihəni mərhələlərə bölüb addım-addım işləmək stressi azaldır. Eyni zamanda şəxsi inkişafınıza diqqət yetirmək sizi motivasiyalı saxlayar. Nəzarət edə bildiyiniz sahələrdə irəliləyiş əldə etməklə özünüzü daha güvənli hiss edəcəksiniz.
5. Yeni məqsədlər müəyyənləşdirin
Dəyişikliklər zamanı yeni məqsədlər təyin etmək istiqamətinizi müəyyənləşdirməyə kömək edir. Bu məqsədlər sizi daha fokuslanmış və motivasiyalı edə bilər. Hədəflər gələcəyə yönəlməyə və keçid dövrünü daha uğurla keçməyə imkan verir. Yeni şəraitdə prioritetlərinizi yenidən müəyyənləşdirin və özünüzə yaxın müddətli hədəflər seçin. Bu həm ruh yüksəkliyi yaradar, həm də məhsuldarlığınızı artırar.
6. Həmkarlarla əlaqəni qoruyun
Dəyişikliklər zamanı həmkarlarla ünsiyyətin davam etməsi çox önəmlidir. Mütəmadi olaraq komanda üzvləri ilə əlaqədə olmaq sizi baş verən yeniliklərdən xəbərdar saxlayır. Suallar vermək, müzakirələrdə iştirak etmək özünüzü daha güvənli hiss etməyinizə səbəb ola bilər. Sosial əlaqələr stressi azaldır, enerjinizi artırır və komanda ruhunu gücləndirir. Ünsiyyət həm də uyğunlaşmanı sürətləndirən əsas vasitələrdən biridir.
Şərhlər