Sağlamlıq 23:58 31.03.2024

Sağlam yağlı qidalar hansılardır?

Yağ mənbəyi kimi daha çox avokado, qoz-fındıq və digər bitki qidalarından istifadə etməlisiniz. 

Qaynarinfo xəbər verir ki, bu barədə lenta.ru-ya qastroenteroloq Nuriyyə Dianova məlumat verib.

Heyvan mənşəli məhsullarda və çörək məhsullarında olan doymuş yağlar xolesterinin səviyyəsini, ürək xəstəliyi və diabet riskini artırır. Onlar həmçinin piylənmə və demensiyaya səbəb ola bilərlər.

Buna görə də, doymuş yağların istehlakını azaltmaq və doymamış yağlara diqqət yetirmək daha yaxşıdır: avokadodan, qırmızı balıqdan, zeytun yağından, qoz-fındıqdan. Əksinə, xolesterol səviyyəsini aşağı salır və ürək-damar sağlamlığını yaxşılaşdırır.

Əvvəllər mütəxəssislər pəhrizdəki doymamış yağların yaşlı insanlarda yaddaşı qorumağa kömək etdiyini deyirdilər. Üstəlik, hətta demensiyanın ilkin mərhələlərində də həyat tərzinizi dəyişmək hələ gec deyil: sağlam qidalanma, fiziki fəaliyyət, ünsiyyət, intellektual məşq və müntəzəm olaraq eşitmə və görmə qabiliyyətini həkimlə yoxlamaq - bütün bunlar pozğunluqlar zamanı yaddaşı yaxşılaşdırmağa kömək edir.

Aydın