Xəbər lenti

Qaza basmaq sərbəstdir: Dünyada sürət məhdudiyyəti olmayan iki yer
Dünya 23:53 09.11.2025

Qaza basmaq sərbəstdir: Dünyada sürət məhdudiyyəti olmayan iki yer

Avtomobilinizin gücünü son həddinə qədər sınamaq istəsəniz, çox güman ki, ya yanınızda polis avtomobili görər, ya da evə gələn cərimə bildirişi ilə qarşılaşarsınız. Lakin dünyada iki yer var ki, burada istədiyiniz qədər "qaza basmaq” tamamilə qanunidir — sürət məhdudiyyəti anlayışı yoxdur.

Qaynarinfo xəbər verir ki, bu iki yer İrland dənizindəki kiçik Man adası və qayda-qanunlara bağlılığı ilə tanınan Almaniyanın məşhur Autobahn yollarıdır.

Man adası: sürət həvəskarlarının təhlükəli cənnəti

Birləşmiş Krallığa yaxın mövqedə yerləşən Man adası həm yumşaq vergi siyasəti, həm də motosport ənənələri ilə tanınır. Adanın ən cəlbedici xüsusiyyətlərindən biri, əsas magistral yollarında ümummilli sürət məhdudiyyətinin olmamasıdır.

2015-ci ildə Man adası polis idarəsinin əməkdaşı Allan Tomson bunu belə ifadə etmişdi: "Biz unikalıq. Gəmidən enib dağ marşrutuna çıxırsınız və 15 dəqiqə ərzində saatda 290 kilometr sürətlə hərəkət edə bilərsiniz və heç bir qanunu pozmadan".

Bununla belə, yaşayış məntəqələrində sürət limiti adətən saatda 48 kilometr təşkil edir.

Bu məhdudiyyətsiz sürət azadlığı Man adasını həm də motosiklet qəzalarının mərkəzinə çevirib. 85 minə yaxın əhalisi olan adada, xüsusilə may və iyun aylarında keçirilən və dünyanın ən təhlükəli yarışı hesab edilən illik "Turist Kuboku” (TT) zamanı, cəmi iki həftə ərzində azı üç-dörd ölümcül hadisə baş verir. TT həftəsi xaricində də bu yollar açıqdır, lakin kəskin döngələr, dar keçidlər və 422 metrə qədər dəyişən hündürlüklər onları riskli edir.

Üstəlik, Britaniya və İrlandiya arasında yerləşməsi səbəbindən yağış və duman kimi əlverişsiz hava şəraiti riski də yüksəkdir.

Almaniya: Autobahn əfsanəsi və təhlükəsizliyin sirri

Qaydaların ciddi tətbiq olunduğu Almaniyada məhdudiyyətsiz sürət anlayışı təəccüblü səslənsə də, ölkənin geniş Autobahn şəbəkəsi bunun istisnasıdır. Bu yolların təxminən 70 faizində sürət limiti yoxdur. "Autopian” avtomobil saytının baş redaktoru Devid Treysi qeyd edir: "Autobahn bir çox insan üçün bir arzudur. Avtomobil həvəskarları məhdudiyyətsiz yol fikrini sevir".

Sürət məhdudiyyəti olmayan bu magistrallarda orta hərəkət sürəti saatda təxminən 142 kilometrdir. Bu, bir çox ölkədən yüksək olsa da, "Mad Max” səviyyəsində yüzlərlə kilometr sürət arzulayanlar üçün bir qədər məyusedici görünə bilər. Bunun əsas səbəbləri adi sürücülərin çox sürətli getmək istəməməsi və nəqliyyat sıxlığıdır. Həmçinin yük avtomobilləri üçün məcburi sürət limitləri sistemin ümumi dinamikasını azaldır.

Almaniya hökuməti, bu yollarda yüksək sürətin yarada biləcəyi potensial riskləri minimuma endirmək üçün infrastrukturun baxımına böyük vəsait ayırır.

Təhlükəsizliyin açarı: infrastruktur və sürücü hazırlığı

Təəccüblü görünsə də, Autobahnda hərəkət etmək çox təhlükəsiz sayılır. Statistikaya görə, Almaniyada avtobanlarda qət edilən hər 1 milyard kilometrə görə 1,41 nəfər həyatını itirir. Müqayisə üçün, bu göstərici ABŞ-da 3,45, Fransada 2,13, İtaliyada isə 3,66-dır. Yəni sürət limiti olmayan Alman yolları, məhdudiyyət tətbiq edilən ölkələrin yollarına nisbətən əhəmiyyətli dərəcədə daha təhlükəsizdir və əlbəttə, Man adasından daha az risklidir.

Bunun səbəbi yüksək səviyyəli yol infrastrukturu və ciddi sürücü hazırlığıdır. Autobahn yolları çoxlaylı betonla tikilir və mütəmadi olaraq texniki yoxlamadan keçirilir. Qarşı istiqamətlərin beton refüjlərlə ayrılması isə ölümlə nəticələnən toqquşmaların qarşısını alır.

Sürücü hazırlığı da az əhəmiyyətli deyil. Almaniyada sürücülük vəsiqəsi almaq üçün səkkiz saatlıq ilkin tibbi yardım kursu, azı 37 saatlıq sürmə təlimi, çətin nəzəri imtahanlar və təxminən 2000 dollarlıq xərc tələb olunur. Bu qədər səy və xərclə vəsiqə alan bir sürücünün onu məsuliyyətsiz hərəkətlə riskə atmaq istəməməsi psixoloji baxımdan da çəkindirici təsir yaradır.

Aydın

Sorğu

Saytda hansı materialların daha çox olmasını istərdiniz?
--> -->